torsdag, februari 16, 2012

I wanna be somebody else

"all you have to change, is everything you are.."

är så trött på denhär jävla röran, detta jävla kaos som omringar mig hela jävla tiden. jag hinner inte ens andas. jag har fan inte ordning på någonting i mitt liv och allt flyger lite flyktigt iväg. jag trampar i samma jävla spår och har problem med i stort sett allt som man kan ha problem med, nästan. när ska det få ett jävla slut? äter nån ny jävla medicin nu... får se vad den gör. skeptisk som vanligt såklart! är så trött på att de hela tiden ska testa en jävla massa skit på mig.... ja, jag är negativ, men vafan tror ni man blir efter sju jävla år? positiv? NEJ!

jag vet inte ens vad mer ja ska spy ut här. känns som alla mina inlägg har några gemensamma nämnare, visar väl mer eller mindre på att mitt liv är lika jävligt varje dag, vare sig det händer något bättre eller sämre. jag sitter fast i skiten, å ja orkar inte riktigt ta mig upp! allt svackar, skolan, mitt psyke, fysiskt,... allt. jag vill bara lägga mig ner å dö, varenda eviga jävla dag. otroligt positivt å glatt.

eat me!

3 kommentarer:

San sa...

Då får jag dö jämte isf <3

MissPain sa...

sure! ja bryr mig knappt om ja e levande eller död längre. jävla skitliv.

<3

Emma sa...

Neh, upp med hakan Jennifer! Försök se allt du har, å se det du lyckas med istället!! :) Om det är jobbigt så får du försöka tänka på att du pluggar nu, du har ett mål, du står inte å trampar på samma ställe utan tar dig framåt hela tiden! Om ett tag är du färdig lärare, inte dåligt det! :)