tisdag, februari 14, 2012

stjärt

äsch,.. alla hjärtans dag är inte min grej, har aldrig varit å kommer aldrig bli. det är ett sätt för affärerna att tjäna pengar på människors dumhet. "hej jag uppskattar min partner den 14e februari för det förväntas av mig.." det är det oväntade som är det mest uppskattade. uppskatta å älska varje dag istället!

de senaste dagarna har ja planerat en liten hemlis för min kära fru! hihi. hoppas inte hon läser detta nu, men om hon skulle göra det så vet hon ju ändå inte vad det är ^_^ ibland är jag finurlig å sådär. hihi.

å inom några veckor kommer min finaste sanne ner till mig! can't wait!!! ska bli så jäkla skönt å ha henne hos mig igen. ååååh.

just nu sitter ja å väntar på att det ska komma hit fina brudar å glo top model å project runway med mig (: mysigt värre.. riktigt sådär tjejigt å mysigt.

angående min sjuka så är det väl bättre. febern är borta, det som återstår är en jävla hosta å en öm hals.. men det kommer väl sitta i ett tag om ja känner förkylning rätt. men ja kurerar mig med halstabletter, tabletter mot hosta å gurglar med jodopax.. jag vill bli helt frisk!!!!!

å i helgen får ja träffa min finaste linda! var typ tusen år sedan vi sågs pga allt för mycket att göra + sjukdom hos både mig och henne. men nu i helgen ska vi äntligen ses igen...... å cassandra som bara växer dag för dag, hon kommer väl va stor som sjutton nu bara för det.... LÄNGTAR!

å va mycket kärlek det blev i inlägget, haha. uppskattning varje dag gott folk, varje dag!

Inga kommentarer: