onsdag, augusti 01, 2012

that bitch aint a part of me

när en människa beter sig som en 12-årig liten skitunge, då är det dags att sluta hoppas. I'm just saying, you're on your own now.

du ringer till mig, lipar å säger det ena patetiska efter det andra. du får mig att bry mig igen, att hålla kontakten.. sen vänder du tvärt å beter dig som ett jävla rövhål mot mig. JAG SKITER I DINA JÄVLA DIAGNOSER!!!! klara dig själv. jag tänker då inte sitta här å tycka synd om någon som bara behandlar mig som skit....... fyfan! jag fattar inte hur jag ens kunde tro något annat. you make me SICK!

känslorna försvann på två sekunder. å ser jag dig igen så tänker jag fan slå ner dig. svaga jävla fitta. människor som behandlar mig illa är inte värda ett piss i mina ögon. know that.

USCH! FY! ÄCKLIGT.................................



I will deny you
this world belongs to ME!

2 kommentarer:

San sa...

Jag blir så arg. FAN. Man gör inte så som x. FUCK HIM. Ser jag honom slår jag tillsammans med dig <3

MissPain sa...

<3<3