måndag, augusti 27, 2012

I'm never gonna be the one for you

kursintroduktion idag på 2 timmar. gick bra! nu är jag ledig en vecka till. ska chilla, umgås med folk å så. imån e de tisdagsmys med mina fina brudar, på torsdag ska ja träffa linda å på fredag ska ja först åka ut å rida hos lovisa, sen på kvällen blire mys med fina brudar, frugan kommer hem då också! på lördagen blir det utgång på ivans. blir nog bra!

tatuerat mig idag. legat under nålen i 3 timmar. fett värt! blev så jäääääävla bra. jag bara älskar min högerarm! gaaah. kan inte sluta titta. tobbe ftw! mansonart ftw! linn var med, så linn ftw!  fick även en liten visit av fina lovisa ikväll. myspys.

har varit pisstrött idag pga att ja inte sovit så mycket i helgen. vart ju stadsfest å grejer. funderar på å krypa i säng nu. är ganska mör efter dagens tatuerande å farande. men det är fett fint. ååååh. vill köra andra sittningen NU! men måste läka ihop lite först. haha. heja läkningsprocessen, skynda på! köpt bästa salvan iaf.

Inga kommentarer: