tisdag, augusti 07, 2012

står här med tomma händer

så många gånger som jag drömt om dig. så många gånger. så fina drömmar. aldrig har något gått fel. alltid har det varit perfekta drömmar utan minsta problem eller kaos. inatt drömde jag igen, det var helt klart den finaste drömmen av alla jag haft om dig. jag var helt säker på att denna gången var det på riktigt. vi hade äntligen fått träffas på riktigt, fått vara nära. när jag vaknade var jag så säker. men när jag sedan blev allt klarare och kom till liv insåg jag att det återigen bara var en dröm. 

det senaste har vi inte haft någon kontakt alls. därför är det konstigt att jag drömmer om dig. har knappt haft tanken på dig. det har varit så mycket annat, så många andra att lägga tankarna på. ändå drömmer jag om dig. jag önskar det kunde betyda något men nu är jag bara trött på allt. trött på att vänta, trött på att veta att du är i någon annans famn när det går åt helvete, trött på att du bara är en massa kaos. trött på allt. 

vet du vad jag gör när allt går åt helvete? jag rasar, faller helt jävla ensam. jag har inte någon trygghet jag kan vända mig till bara för att. jag har ingen när det väl händer. där står jag, ensam. ärligt talat vet jag inte hur länge jag orkar med livet över huvud taget. jag funderar, vad hade hänt om jag försvunnit? du hade förmodligen inte ens fått reda på det. kanske sen, när alla skriver meningslösa saker till mig på fb om hur de saknar mig,. folk jag inte ens umgåtts med. patetiska liv. 

äsch. jag klarar mig. alltid. med eller utan dig. jag har insett att jag inte längre orkar . det bara är så. å ja tänker inte ens be om ursäkt för det. 

Inga kommentarer: