söndag, augusti 26, 2012

första gången...

"så medan ditt hjärta slår an, passa på om du kan, fånga varje ögonblick"

helgen har varit fin. lördagen var helt klart bäst. di leva först ut å fan va fint de var... sånger för själen! tack mannen. gubben uggla blev de sist för kvällen/natten å det var lika magiskt. själens musik, underbart! jag var så jävla lycklig. ni kan inte ens fatta. lyckan som bara infinner sig när jag är på konsert..... den lyckan som jag endast uppnår genom musiken. sådan lycka ni kan känna i vanliga fall. sådan som jag bara känner då. 

"har de inte satt en diagnos på dig än?" .... nej. tydligen inte. haft abstinens idag. glömde min medicin igår. mått illa å knappt fått i mig något under dagen. nu känns de dock bättre. men medicinhelvetet hjälper inte ens så funderar på å trappa ner själv å bara lägga ner. den hjälper ju inte ens. å läkarna lyssnar ju inte. försök ett tag till säger dem, till vilken nytta frågar jag? .... är så trött. orkar inte ens kämpa för mitt mående längre. å så kommer hösten å vintern vilket gör allt ännu värre..... not good times for me så att säga. 

fan. jag vill bara tillbaka till publikmassorna! jag vill stå där å bara njuta.... jag vill må bra, vara lycklig. 

min lördag slutade i ett baksäte på en bil. gött skare va. 
jävla white trash, men vafan. vem orkar bry sig? 

Inga kommentarer: