söndag, augusti 19, 2012

goth.....enburg

tänk att jag kan både älska och hata en stad så som jag gör med göteborg. jag har alltid älskat göteborg, men med åren då jag blivit mer eller mindre folkskygg och rädd för folkmassor så kommer hatet. göteborg är fint, det är rörelse, det är bra. samtidigt är det för mycket människor, för mycket ångest som kommer.

har haft det fint i gbg förutom panikattacken som kom i lördags. inte min, men fortfarande jobbigt då jag fick vara den som stöttade. försökte iallafall. lyckades ta med henne hem, hjälpa henne så gott jag kunde. även om jag var lite fast i min egna värld just då. ledsna människor är lite skrämmande....... ja.

kom hem levande iaf. å så crashade vi en tv. eller ja. vinden. hm. såg ut som vi trodde vi var rockstjärnor. men det är vi inte, inte ens lite. bara pirater med rom å svärd å sånt.

jag älskar dig min fina tjej! du är allt. tack för att du finns å för gbg-upplevelser!



så .


1 kommentar:

San sa...

Du är bäst! <3

LOVE LOVE LOVE