torsdag, augusti 16, 2012

life's not fair........ at all

det gör så ont att se min lillasyster så otroligt ledsen å förkrossad. å jag vet inte vad jag ska göra. jag känner mig som världens mest värdelösa storasyster i världen som inte orkar med hennes sorg hela tiden. jag får panik av andras sorg. hade jag kunnat ta hennes smärta själv så hade jag gjort det! hade inte tvekat en sekund.. att se den man älskar mest av allt i hela jävla världen ha så ont, det river mig i tusentals bitar.

något annat orkar jag inte lägga energi på just nu. sista dagen på jobbet idag, fikade med min kollega å nu sitter ja här å har ångest. mår inte alls bra. paniken sväljer mig hel.

åker till gbg imån, kommer tillbaka på söndag. å så. jag orkar inte ha någon nära mig. orkar inte. vill inte att någon tar i mig. jag är för ostabil för allt.

Inga kommentarer: