onsdag, september 28, 2011

in love with judas

weo. haft praktik idag.. haft klasser å lektioner i 3 dagar :) känns så sjukt roligt även om det är jättemycket att göra å otroligt mycket ansvar. ja älskar vissa av mina klasser (så får ja säkert inte säga!) haha. men ja nämner ju inga klasser så..

eleverna är så otroligt söta och stöttar mig i varje steg jag tar. helt underbart. nu får man verkligen känna att det är detta man brinner för. man får själv undervisa sina egenplanerade lektioner!

var även en sväng på psyk idag. missade förra tiden,. de gick bra å sådär iaf.

om en stund ska jag åka ner med bilen å hämta mor min, så hon får tillbaka sin bil som jag snott idag. sen kommer frugan å hämtar mig å så drar vi till stina för vår obligatoriska onsdag ihop :) ikväll blir de dock inget bonde för de har utgått pga idol.. men vi glor såklart idol, bra de!

har även hjälpt tobbe idag med lite pixx, så han tyckte jag var en pärla, ja alltså jävligt awesome helt enkelt. götttttt! å på fredag ska han pierca sanne! blir suuuuuuuuugen.

nåja. mer lady gaga nu eller nåt, å så kanske en macka på det.
tjo

1 kommentar:

San sa...

Jag studsar av lycka, snart ses vi. Åhhhh vad jag längtar :D <3