torsdag, oktober 06, 2011

I dont wanna end up alone

det finns så mycket jobbigt på hösten/vintern. det blir kallt å ruskigt, det blir mörkt. jag gillar inte dedär mörkret, speciellt inte när jag inte har nån att hålla om då det skrämmer mig som mest. jag önskar ibland jag hade någon att ta tag i när demonerna krälar fram. samtidigt vill jag inte att nån ska se mig i det skicket. you don't know what they're doing to me.

jag vill inte vara den som "endar" upp ensam. jag vill inte glömmas bort av de som har någon vid sin sida. det har ju lyckats hända för många gånger! nåja..

jag hoppas att det snart händer, att du å jag äntligen kan vara tillsammans. jag längtar så efter dig. jag vill bara ha någon som förstår mig, som kan ta mina demoner med mig, älska mig för den jag är. och jag vet att du gör det. vi måste fixa detta. för jag är nog mer eller mindre död utan dig.

nåja. mycket tankar, lite svar. ska till psyk imån igen å försöka reda ut lite.. demonerna fuckar ju ur då, men jaja. minnena blir för mycket! TELL ME WHAT TO DO!


äsch. nu struntar jag i detta.
dessutom är ja sjukt förbannad på min äckliga dator som inte vill ha fungerande usb-portar. dö! måste skaffa mig en ny comp... (pengar!)

Inga kommentarer: