måndag, september 05, 2011

mitt hjärta i din hand

det gör så jävla ont varenda gång jag inser att du är hennes. jag vill att det ska vara jag som får hålla om dig. jag vet att vad vi hade har dött för längesen, åtminstone från din sida, men du kommer alltid vara en del av mig. jag vet att jag måste släppa taget om dig, det gör ont i mig när jag tänker på vad vi hade. mitt självdestruktiva kärleksliv kommer ta död på mig någon dag, jag bara vet det. om det är du eller någon annan som lyckas återstå att se.

du ska veta, att du verkligen fick mig att må bra. du fick mig att se det fina med kärlek. visst, jag var aldrig mottaglig när du fanns i mitt liv, jag antar att man inte vet vad man har förrän man förlorat det, right? men du var fan bäst. alla de små saker som du gjorde är så fina. jag minns när du satt å spelade på min lillasyster elgitarr i hennes rum, jag satt där på andra sidan rummet och tyckte du var så jävla vacker. jag minns när vi låg i min säng å lyssnade på manson - nynnade texter tillsammans, när du mötte upp mig på centralen i sthlm dagen jag kom hem från turkiet. jag tänkte säga då, tänkte berätta att jag ville vara med dig, något sa nej i mig, och jag får ångra det än idag.

jag önskar bara du kan se tillbaka på oss och åtminstone le. jag önskar att du saknar mig ibland, önskar att du tänker på mig då och då. jag önskar ibland att det var du och jag.

älskade finaste jimmy, jag saknar dig något så fruktansvärt, jag älskar dig,. alltid,. och inget kan ändra på det.

Inga kommentarer: