måndag, september 12, 2011

did you really think I wouldn't see this through?

well.. maybe I didn't, and why should you care? again... MY LIFE!

jag vet att jag skadar mig själv, varenda eviga jävla gång jag låter någon få en bit av mig, låter någon röra vid mig, get to feel me inside. jag hatar de jävla okänsliga kyssarna. samtidigt vet jag inte vart jag ska ta vägen om jag inte får närhet, bekräftelse. samtidigt hatar jag mig själv, hatar vad jag är och gör. vad är det för jävla fel på mig? vem som helst borde fatta att detta är ohälsosamt i allra högsta grad, jag fattar ju. men mitt självdestruktiva tar sånt stort övertag.

jag vill bara känna, om så för några få minuter. vill känna mig behövd, älskad,. det är ett sätt för mig att veta att jag fortfarande lever, att jag kan känna åtminstone någon slags känsla.

fan va gör jag? hjälp mig!
"I'm still to tired to care and I gotta go"

Inga kommentarer: