torsdag, september 08, 2011

i-phonetönt

var ett bra tag sedan jag skrev något vettigt nu känner jag. eller ja, grejer som händer i mitt liv kanske inte är vettigt alltid. nåja..

har gått å skaffat mig en såndär i-phone. blev så förälskad då sanne va här med sin,. tyckte den va awesome.. så ja gick å skaffa en likadan. sitter å nördar på wordfeud typ hela tiden. å nördar såklar fruit ninja också. jisses så töntigt.

varit uppe på psyk i veckan, träffat min nya psykolog. så nu är ja officiellt ett psykfall. nej men inskriven där så att säga. käkar massa medicin å försöker må bra. det blir dock inte bättre av att jag har ton att göra i skolan,. försöker hinna med mitt sociala liv så mycket det går, det gör allt ännu värre med stressen. men hade jag inte umgåtts med mina kära vänner hade jag å andra sidan gått in i väggen.... VÄNNER! <3

börjar min praktik om 3veckor. har jättemycket att göra.... stresssssss! det är orimligt mycket begärt. ska läsa in 3 världesreligioner, lära ut dem å ge betyg. planering planering! jag kommer nog avlida innan de 10 veckorna är slut. stress-självmord!

nu tror jag att jag ska sova. har pluggat klart för idag. jävlar vad det har varit att läsa å försöka förstå sig på. jag måste vara sämst! nej men självförtroendet är inte alls på topp vad gäller skolan nu. känner mig så oerfaren bland alla äldre. när blev jag så jävla liten? jag som alltid varit äldre än alla andra till sinnet. känner mig smått defeated fast jag inte borde.......... ERFARENHET ÄR JU DETTA JENNYFER!

okej, sov nu!

2 kommentarer:

San sa...

Haha fruit ninja äger :D Tiny wings och angry birds är kul med!

Det är sämst när man blir massa stressad, då mår man sämre. Som om det inte räckte redan liksom med själva stressen. Dumt är det.

Saknar dig finiiiis! <3 Jag får nästan ryck då det inte finns lika coola människor här :(

MissPain sa...

det är najs! :p

ja :( hatar stressen. fan liksom.

saknar dig med. får också ryck.. vrf bor vi inte närmre? :(( <3