torsdag, september 15, 2011

ber dig att försöka... förgäves

så mycket för det jävla brevet. vafan skulle ja sätta mig ner å kladda ner nårra jävla ord som inte gjorde någon som helst jävla skillnad? just nu känner jag mig mest helt jävla nedslagen. jag orkar fan inte med dehär kassa känslorna nåt mer. well, idag har jag sagt hejdå till någon jag älskar, känns förjävligt.. men vad ska man göra när denne inte känner detsamma. för mig gör det bara ont att ha kvar någon sådan i mitt liv.

jag är så jävla förbannad på mig själv för att jag aldrig tycks räcka till. att jag jämt ska vara till nåt jävla besvär. jag som kämpar så jävla hårt för att leva upp till allas förväntningar,... och sen faller jag. är mer ostabil nu än någonsin. kan fan inte känna något annat än sorg, ilska, ledsamhet.... nu är jag mest arg och ledsen.

jävla liv. jävla skitmänniskor. jag önskar dig inte gott mer, för du sårar mig. och även om jag älskar dig så vet jag att jag måste släppa dig, det gör jag genom hat istället. jag vet att jag kommer ligga å skaka å gråta i ensamhet nu, och ett jävla tag framöver, jag är inte så jävla stark, inte alls faktiskt. jag vet också att jag aldrig kommer kunna hata dig, men just nu är det endast ilska som finns inom mig. vad ska jag annars göra med någon som inte vill ha mig? vara glad? nej.

skitliv. allt skulle varit annorlunda om jag inte varit så jävla feg för några år sedan. men jag vågade fan inte kasta mig ut då.... nu kastar jag mig nog framför ett tåg istället. jag pallar fan inte......


dö jävla skit.
får väl glädja mig åt att jag iaf är jävligt mycket snyggare. och det vet alla.

2 kommentarer:

San sa...

Du är snyggast <3
Blir ledsen när du är ledsen :'(

MissPain sa...

aww :( saknar dig. pussss!