måndag, september 26, 2011

break me down

haft en bra dag idag. först hade jag lektion med estet-trean, vi pratade terrorism å jihad - islamlektion nr 1. gick väl bra, fick beröm av linda iaf.. var så jäkla nervös idag på morgonen men tydligen gick de bra som sagt.

efter vfu'n drog ja till jkpg med frugan å joanna. var mys! vi gick på stan å ja införskaffade mig ett nytt jättesött duschdrapperi + doftljus på lagerhaus! sen köpte ja ett par skinn-leggins på new yorker å så en baseball-t på h&m. nöjd!

tog en kvällspromenix efter att jag vilat/sovit en stund.. gick förbi en brevlåda som jag gärna vill bränna upp, kanske spränga? åtminstone sparka på. där jag så dumt postade ett jävla brev som inte borde kommit fram. jag är så arg på mig själv.. jag är heartbroken still, det går fan inte undvika. samtidigt vill jag visa mig stark. jävla skitliv.

well, på fredag kommer min älskade vän sanne! då blire åka å glo ola magnell på almenäs å dricka rom. glass blire såklart i mängder också! ååh va underbart. längtan!

å idag fick ja även veta att min finaste paulina kommer hem om en månad, GUUUD va jag längtar! saknar henne som aset. finaste paulina!!

that's about it.

2 kommentarer:

San sa...

Snaaaaaaart <3

Om du vill så kan jag sparka på brevlådan med. Kram!

MissPain sa...

<3

ja de får du gärna göra!!!!