måndag, september 05, 2011

hästtjejen

varit ute i stallet idag med frugan! :) blev en timmas ridtur, fick låna finfina ebenita.. så mysigt å skönt. duggregnade lite i slutet men det var inte farligt alls. när vi väl åkte från stallet, då spöregnade det typ. fick te å macka hos frugan å så lite svampbob på det. awesome!

ska vila några minuter nu innan föreläsningen startar igång. å fick precis mail om att jag äntligen blivit registrerad på PGII! fan jag har gått å trott att jag inte kunnat registrera mig förrän uppsatsen va fixad, så visar det sig att de glömt lägga in betyget på mig i delkurs3, blir tokig på dem!

nåja. vila var det. å jag saknar min finfina sanne! <3 längtar till halloween då hon kommer ner hit igen. counting the days! YAY

2 kommentarer:

San sa...

Saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

MissPain sa...

Å JAG DIG!!!!!