onsdag, juli 13, 2011

fuck me up, eat my brains

jag hatar mitt liv. förmodligen mer än nånsin. vill bara ha svar.. vill inte leva i denhär jävla bubblan mer. jag orkar inte. känns jättebra att allt gått så jävla långt att jag sitter med ångest var å varannan dag, back on track.

och en sak ska du ha klart för dig din jävla fitta.. man dissar inte mig! man gör inte så... fan måste du komma å göra allt tusen gånger värre för mig? jag har nog med jävla problem för att hantera ett till. fyfan.

jag är arg, ledsen å frustrerad. jag vill bara finna någon bra människa,. men det lyckas jag ju aldrig med så why even try.

nej, jag mår inte alls bra. jag skippar nog till å med kanot-trippen i helgen, drar täcket över huvudet å försvinner in i mig själv. för jag orkar inte med människor. jag orkar knappt med mig själv. this thing's killing me very soon, be sure.

cry at my funeral eller nåt,. patetiska jävla fittor!

Inga kommentarer: