lördag, juli 23, 2011

Dreaming of you

och så inatt drömde jag om dig. när ska denna skiten ta slut? räcker det inte med att jag redan är tillräckligt nedslagen av tankarna på dig, nu ska jag tydligen drömma om dig också. fan!

wellwell. jobbat sen sju idag på morgonen. är hemma på en liten rast på några timmar. ska börja jobba sen igen vid två, jobbar till nio,. å om jag orkar kanske jag drar till eksjö efter jobbet å umgås med fina eksjöpojkar! hade sjukt trevligt igår hos moa med henne, jonas å sulan. såg ganska gulligt ut när två pojkar i skägg å långt hår satt å pysslade med schabloner å tryck på tshirts, haha.

nåja. väntar på fryspizzan som står i ugnen. orkar fan inte ställa mig å göra nån vidare mat när jag ska iväg snart igen. ett förhäxad-avsnitt på det då kanske. yeah!

Inga kommentarer: