söndag, juli 03, 2011

those eyes can not ever lie

fanfanfan. vad har jag gjort för att förtjäna all denna skit?! jag vill bara vara lycklig, men vad jag än gör så går det åt helvete ändå. jag vet inte vad jag känner, that's it.. jag vet inte alls. jag vill bara vara. samtidigt verkar människor tro att jag överger dem helt?! vadfan äre frågan om? ... mina känslor är alltför komplicerade just nu för att någon skulle förstå dem, för att någon skulle kunna få dem också för den delen. jag vet att ni "tävlar" om min gunst, men snälla, jag är inte mer än människa.

what did I do to make you love me? I just wonder...... 'cause I'm a fucking bad person. jag vet vad jag gjort. vad jag fortfarande gör mot människor. fan. det är antingen detta eller att ingen vill ha något med mig att göra. varför?


I just want you, and you know who you are, to remember this;
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

Inga kommentarer: