onsdag, juli 27, 2011

don't ever fuck me again

jag är trött på all jävla drama som lyckas uppstå kring mig! jag hatar att det alltid uppstår någon skit just när jag börjar repa mig, när jag börjar glömma å gå vidare. jag vill inte ha någon som jagar efter min kärlek, efter mitt hjärta. kärlek är problem å speciellt problem för mig. jag kan ju inte ens ta hand om mitt eget hjärta ffs så hurfan tror ni jag ska kunna ta hand om någon annans?

jag drömmer, drömmer om att det ska komma in någon i mitt liv som vänder det upp och ner fullständigt, på ett BRA sätt. hittills har alla bara vänt det helt åt helvete fel. allt detta kaos som är gör mig svagare än vad jag redan är. jag står helt enkelt inte ut!

ibland känns mitt hjärta näst intill dött. visst, jag kan ha sympati, jag kan hjälpa andra... men när det kommer till kärleken så dör den. it breaks my heart to say this.

saken är den att jag är så trött på detta jävla skitliv. denna jävla ångesten som kommer å går. och är ännu mer trött på att inte dedär jävlarna fattar..... de vill att jag ska stupa å ligga i ett jävla koma innan de kommer på att det är något som inte står rätt till. jag ska fan visa dem koma, jävla fittor!!!! nåja, ska kämpa emot dem snart. det "roliga" är att nu har jag börjat drömma om att jag mår skit också, SUPER!!!!! not.


"I don't wanna run away, but I can't take it, I don't understand"

Inga kommentarer: