onsdag, juli 27, 2011

CUNT

idag har jag mött världens ointelligens.. jag fattar inte att man kan bete sig så jävla omoget när man ändå nått upp i en viss ålder. jag fattar det inte. men det verkar som vissa aldrig växer upp. vad jag mindre kan förstå är hur folk väljer att umgås med sådana människor. I'm just saying, konstigt om folk försvinner, NOT!

well. har jobbat kvällspasset today så kom hem för en stund sen. nu sitter jag i min lägenhet som är mörk, förrutom ljuset från alla levande ljus som står lite varstans. det är mysigt det. ska göra mig en kopp te nu.. kanske glo lite film eller måla i målarboken. kvalitetstid när den är som bäst!


"so break yourself against my stones
and spit your pity in my soul
you never needed any help
you sold me out to save yourself"

Inga kommentarer: