söndag, juli 17, 2011

All hope is gone

en kväll i min ensamhet. man känner att man inte är van vid att vara ensam. jag behöver någon bredvid mig just nu. ensamheten tär på mig alltför mycket. kanske man ska sitta för sig själv å tänka ibland. men just nu är det inget bra för mig. det är då ångesten kommer smygande.. jag orkar inte med det.

nu ikväll har jag väl ändå varit hyfsat lugn. har gjort lite dreads. fan vilken tid de tog å bara göra två stycken.. är väl för att dessa är mycket tjockare än jag brukar göra. har ju fått beställning på dreads nu.. så då får man göra efter kundens önskemål! gör SE-dreads nu med, lite knepigare, men det går!

råkade somna i soffan innan när ja kom hem från min kusin så nu kan ja väl inte sova inatt. nåja får väl slå något hårt i skallen å hoppas att ja slocknar, ska ju jobba imån. sen ska ja jobba i helgen å om exakt en vecka så fyller jag 21, på söndag.. å då jobbar jag hela dagen såklart...... blöh!

well. that's it.

Inga kommentarer: