torsdag, juni 02, 2011

snörvel prosit å såntdär tjaffs

har kurerat mig hemma hos la familia i skogen. var skönt som fan.. komma bort från allt som är stressigt här hemma. nu är jag dock tillbaka. ska försöka kurera mig ännu mer å hoppas att jag blir frisk tills nästa vecka, då äre trots allt london som gäller på torsdagen!

idag har jag även pratat med min bästa, han får mig alltid sådär löjligt lycklig. japp, jag är jättekär, å ingen kan nånsin ta det ifrån mig nu! that's just it.

ikväll kommer två söta tjejer hit å bakar bullar :* det gillas. de e väl mest de som får baka eftersom ja e sjuk, men de gör de så gärna.. gullungarna!

nu ska jag ta mig en sväng till gravarna å försöka hitta någon slags blomma på vägen som ja kan lägga där. ja bor ju trots allt granne med de döda.

Inga kommentarer: