måndag, juni 20, 2011

gör nåt då era lata fanskap!

jag fattar inte hur idioterna där uppe mäter alltså. kommer i stort sett inte leva på nåt alls när jag får soc denna månad. jävla skiiiit alltså! å här går man å är en god medborgare, å bara för att man pluggar får man så jävla mkt mindre pengar. ursäkta?!?! jag gör iaf något med mitt liv, till skillnad från många andra som suger ut skatterna ur sverige! fyfan.

var helt totally down när jag kom hem, dock blev det lite bättre sen när jag ringde å ansökte om att få vara kontaktperson... :) jag hoppas verkligen jag får någon tilldelad till mig så fort som möjligt. det är sånt jag älskar att göra, jobba med människor, hjälpa andra. jag hoppas verkligen jag klarar deras mått och krav också, men det ska nog inte vara några problem, de lät väldigt positiva :)

yay mig som GÖR NYTTA!

Inga kommentarer: