torsdag, juni 16, 2011

i'm going down

yep. orkar inte med skiten nu. går å lägger mig å hoppas på en bättre morgondag. har känt mig smått uppgiven nu i två dagar. googlat sjukdomar å blivit paranoid. känns så bra att göra det just nu, när jag redan är nere i en svacka. lägg till alla sjukdomar i världen också så löser de sig. fan då.

and the one I need the most don't answer his phone.
åh så bra de känns. eller inte.

dessutom har jag tänkt mycket på j. i någon vecka nu. allt vi hade, allt som var så fruktansvärt bra. ja jag saknar den killen till tusen. fan.


japp. jag gör ALLTID fel.
nu ska jag sluta klanka ner mer på mig själv å få lite sömn i ögonen. funtade på en film men skiter fan i det, inte ens i sängen. jag ska sova bums,. är trött som fan.




"and don't think you deserve anything as good as you think you do, yeah... fuck you!"

Inga kommentarer: