fredag, juni 03, 2011

Freakworld

jahaja.. vaknade upp med feber idag med. jag är väl inte riktigt stilla de e väl därför. igår va nathis här, vi bakade bullar halva kvällen. sen fick hon för sig att hon hade cravings för strips å cheddar-dip, så vi drog till vetlanda. när vi kom hem vid ett-tiden så kom felicia över så fick hon bulle å kaffe :) satt uppe å tjötade till efter två nån gång.

idag var jag på marknaden med lillasyster. det tog på mina krafter kan jag säga. när jag kom hem glodde jag film, käkade mat å sen gick ja å la mig i sängen å sov några timmar. vaknade för ett tag sen. ska snart ta bussen hem till la familia i skogen, äta hemmagjord pizza å kurera mig! hoppas ja blir frisk snart.... hmpf.

å en annan grej, blir så sjukt störd på folk som har en såndär jävla konstig ignorerande, bitchig attityd mot mig. speciellt när vi faktiskt klargjort att vi är vänner.. ja fattar inte? ja pallar inte för den delen heller. har du så jävla många vänner så va me dem då..... idiot.

and I miss the best.

Inga kommentarer: