måndag, juni 20, 2011

Ska vi gå på zoo?

haha.. sitter å lyssnar på allsome awesong-listan på spotify å minns dagarna jag å paulina var nere hos emma i visby. fyfan va underbart kul vi hade det då, å mysigt. minnen!

idag är det bättre än igår. om jag inte tänker. alltså mitt humör går upp å ner på två sekunder, det är skitjobbigt. kan inte ens kontrollera skiten! nåja.. ska snart cykla iväg till soc, hoppas dem godkänner mig, men godkänner dem vissa idioter så lär de ju godkänna mig!!

såg förresten en awesome film igår, den utvalde med andreas wilson. sjukt bra film. blev faktiskt lite förvånad över att den var så pass bra.

ikväll kommer åsa å paulina hit. å paulina har med sig sin pojkvän som vi ännu inte träffat. ska bli spännande å se vad det är för en liten spillevink som hon plockat upp. men känner jag paulina rätt så äre nog en bra kille. granskas ska han i alla fall göra, haha!

Inga kommentarer: