tisdag, juni 14, 2011

London said goodbye, and so did I

så var man home again efter ett par awesome dagar i london. kom hem i söndags å sov hos familjen till igår. lyckades komma hem, helskinnad men sjukt trött. totala sömnen i london var inte många timmar vill jag lova.. + att jag hade ett seminarie på tre timmar där i fredags också.

vi gjorde iaf massa skoj. vi var på brittish museum, åkte london eye å shoppade en massa. ja å starbucks fick besök av oss ett x antal ggr också såklart!! fick med mig en del hem + lite studentpresenter till lillasyster å varsin present till mamma å pappa.

igår hade jag besök av nathis. vi glodde project runway-avsnitt som vi missat å käkade jordgubbar och vindruvor som vi doppade i smält choklad. mycket mysigt. det blev dock inte så sent. som märks så är jag uppe med tuppen. ska snart cykla iväg till jobbet, å hoppas att jag hittar! första gången. ska gå brevid idag, imorgon å på fredag. imån blir en helvetesdag då jag först ska va på introduktionsmöte från 8-16 å sen jobba 16-21.. men jag står nog ut!

nu ska jag väl fixa det sista å sedan dra mig iväg. wish me luck!

Inga kommentarer: