tisdag, juni 14, 2011

ångest å sånt skit

just nu känner jag mest för att spy. är så sjukt osäker på mig själv,. om jag ska klara av detta. ska mitt psyke palla? hur ska jag lära mig allt? herregud jag får panik. antar att man kommer in i det såklart. men mår ändå dåligt över det. hatar när jag inte riktigt vet exakt vad jag ska göra eller vart jag ska. det oroar mig sjukt mycket.

nu när jag fått skriva av mig det så hoppas jag att det stannar här så jag kan få några timmars sömn. imorgon är det introduktionsmöte från 8-16 inom jobbet. slapp iaf jobba kväll 16-21 imån, så ska göra det på torsdag istället. känns bra!

nu ska jag borsta tänderna å sedan krypa ner i sängen. alldeles själv. fyfan va jag hatar att vara ensam. tystnaden etsar sig fast i mitt huvud å gör så att demonerna lätt smyger sig fram och äter på insidan.

jag saknar mycket som varit. har svårt att släppa det. mår dåligt över det. önskar saker å ting hade blivit på ett annat sätt. fan.

nu sova bort ångest å ta nya tag inför morgondagen!

Inga kommentarer: