måndag, juni 27, 2011

don't talk about moonshine

är totalt såld på den låten just nu. hcss har aldrig varit något jag lyssnat jättemycket på innan. men jag erkänner ju att jocke har världens finaste röst + att han är snygg som fan, och vissa låtar är awesome.

så nu tycker jag att någon som liknar jocke ska komma å charma mig av stolen. ja ja, de kommer ju aldrig hända så hmm.. men jag kan fortfarande drömma!

mitt tandhelvete gör ont som fan. kunde fan inte sova inatt så var tvungen å ta en till värktablett innan jag gick å la mig. jag fattar inte hur jag ska orka jobba denna veckan om det fortsätter såhär. men det är väl bara att stå ut och käka en jävla massa värktabletter, hej överdos!

ska snart göra mig iordning å åka å handla. mitt kylskåp ekar.. ska väl betala räkningar nu först å hoppas att jag överlever denna månaden. sen kommer iaf lovisa å lättar upp stämningen för lite kaffe hos mig, trevligt trevligt

Inga kommentarer: