söndag, maj 30, 2010

Weakness?

jag kan inte hantera detta. jag saknar dig så mycket, jag saknar vad vi förr hade. det gör mig så fruktansvärt besviken. allt känns wasted away. önskar bara du tagit vara på vad vi hade. att du hade vårdat vår relation mer. jag känner mig så svag när du inte finns där vid min sida,. kärlek suger, hårt!

nej jag har bestämt mig för att fokusera på mig själv nu! det måste få vara så ett tag. jag känner mig så jävla lost i mig själv. i need to find me, find the one I used to be. jag ska roa mig, bara tänka på mig själv och göra det bästa av situationen. för man måste helt enkelt överleva, det finns ingen annan väg, iallafall inte nu.

självklart sitter jag å lyssnar på en massa cheesiga kärleksballader. typiskt mig!

nej nu ska jag ut på en promenix, släppa taget om allt och flyga iväg en stund. i need it. så är det.

1 kommentar:

Emma sa...

Jag älskar dig! Ta hand om dig själv och när jag kmr hem ska jag ta hand om dig o hitta tillbaka dig! ;)
Puss på dig!