torsdag, maj 06, 2010

Keeps me alive..?

Igårnatt eller vi kan säga idag tidigt på morgonen så fick jag ett samtal. Det var det bästa samtalet vi haft på jättelänge. Det känns på något sätt som att vi är tillbaka way back då allt var kaos i ditt liv men på något sätt ganska bra mellan oss. Jag älskar vad som hänt med dig, även om du inte själv riktigt vet vad det är så tror jag mig veta att du helt enkelt börjar känna något vi kallar känslor.

Jag vet att allt är nytt för dig. Och nya saker kan skrämma skiten ur en. Men det blir bättre. Och tro mig, att se i färg är så mycket bättre än att bara se i svart-vitt. Det tar nog bara lite tid att vänja sig.

Sedan, vet ni vad jag kommit på? Mycket jag skriver här i bloggen handlar faktiskt om en viss person. Som vi sa, till och med jag skulle kunna skriva en hel bok om dig! Men du är en del av mig, så inte jättekonstigt egentligen.

Så är det.

Inga kommentarer: