söndag, maj 09, 2010

blä!

okej, jag gick aldrig ut. slutade med att jag slocknade helt jävla utmattad på sängen. fan vad jag hatar att vara sjuk! å denhär jävla hostan tar fan livet av mig.

well, imorgon blir det jönköping. ska kirra löshår och fika med paulina. vi har en del att snacka om vill jag lova. känns fan så jävla skönt att bara komma ut. har inte vart ute på flera dagar p.g.a denhär jävla förkylningen, inte okej!

har precis pratat med roberto i typ några minuter på msn. gud vad jag saknar den människan och hans familj. saknar allt som var förr. och nu pratar jag med jesse på msn, det var ages vi sågs. det var liksom förr. förr när david levde, förr när han dog, förr när allt var så jävla annorlunda. jag saknar den tiden. men inte fan vill jag ha tillbaka 2006 för fem öre dock. för det året SÖG!

i miss you.

Inga kommentarer: