torsdag, maj 27, 2010

Beautiful Dangerous

jag blir så trött. jag vill bara dränka alla jävla känslor, kasta iväg skiten å bli iskall igen. jag orkar inte med alla jävla idioter som säger en sak men menar en annan. jag pallar inte! kan jag inte bara få hitta någon som vill mig väl? som rakt och ärligt kan säga att han älskar mig för den jag är. jag tror jag ger upp.. jag tänker krypa tillbaka in i mitt jävla svarta mörker och stanna där.

fyfan.


x är idiot för att denne gick och tog en ful fet jävla minderårig brud så jag inte kunde knulla denne mer.

y är idiot för att denne inte kan bestämma sig. för att denne säger en sak, men menar en annan.

ö är idiot för att denne inte kan känna något, vilket stör mig något kopiöst. ö är även en idiot för att jag älskar denne så jäääävla mkt.

Inga kommentarer: