tisdag, maj 25, 2010

wahuha

äntligen fick jag höra hans röst igen. väntat på det så jävla länge,. har trott att jag ska gå sönder vilken sekund som helst. jag älskar vad vi har, och jag hoppas att det kommer vara så, och kanske bättre i framtiden! i love you baby, now and always. and nothing or no one can change that!

har pluggat examination idag. det är en jäkligt svår en. dessutom måste jag jobba med portfolion och en skrivuppgift till den också! jag fattar inte hur jag ska hinna med allting! sista veckan innan sommarlovet kommer bli en hektisk vecka, räkna med en vresig och något mer stressad jennyfer då.

nu ska jag sova, jag behöver verkligen det. har inte fått så många timmars sömn inatt. han väckte mig med sms. som sagt, sova.. åh härliga säng, om det ändå bara låg någon brevid.

Inga kommentarer: