onsdag, maj 05, 2010

Keep the faith

Jag har ett mål. Igår gav jag och Hampus varsitt mål som ska vara uppfyllt till nyår. Hans var klart mer konkret medan mitt är en aning mer abstrakt. Han sa till mig vad han hade för mål. Jag sa inte vad mitt var, and I wont tell anyone. Tror att det är bäst om ingen vet, förmodligen går det nog bäst då. Dock vet jag inte om jag kan uppfylla det jag tänkt, det beror på omständigheterna. Men när nyår väl kommer så tror jag många kommer märka om det väl gått vägen. Har det inte gjort det ser ni nog ingen skillnad.

F.ö håller jag på att bli sjuk vilket suger! Har så sjukt ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har precis suttit och tittat på två avsnitt av L-word. Nu ska jag krypa ner i min stora, kalla och ensamma säng och önska att någon var där och höll om mig. I need affection.

Så är det.

Inga kommentarer: