onsdag, maj 19, 2010

Idioter!

usch! jag blir så äcklad, av dig! jag hatar sånna som tror att de kan komma krypande tillbaka och be om förlåtelse. ni känner mig inte tillräckligt väl, jag ger inte förlåtelse! inte längre. jag gjorde det förr.. förlät gång på gång, den enda som i slutänden blev sårad var jag själv. jag gör inte om mina misstag.

jag vill bara spy på ditt fula fejs. jag fattar inte, du måste nog vara en utav de mest patetiska människorna genom tiderna. jag är glad att du tog dendär fula jävla bruden, ni passar bra ihop. är glad att det aldrig kom att starta nåt mellan oss för vad jag hade var falska känslor. jag är så glad att jag hade rätt å du fel in what matter it may be.

jag blir inte krossad - jag krossar!
när ska folk lära sig?

"bet you never thought that I could break you
did you think that I would look the other way
yeah, you had it all figured out
but tell me who's the one who's crying now"

Inga kommentarer: