fredag, maj 07, 2010

Torsdag

För att summera dagen och på något sätt få ner lite i ord så ja, började morgonen med seminarium från 10-12, därefter läste jag lite kurslitteratur men det blev bara några sidor. Sedan fastnade jag såklart i Heroin Diaries och tappade tiden totalt. Sedan har jag sovit lite också där någonstans, var så jävla trött. Hade knappt sovit något inatt så jag drog på en gammal skiva med jeff buckley, david å lite annan lugn musik och somnade så gott.

Har precis glott på två avsnitt av Lword. Det är svårt att sluta titta, haha! Men nu måste jag verkligen sova. Har två föreläsningar imorgon så måste vara ganska klar i huvudet, eller något. Sedan var det meningen att jag skulle få lite besök på kvällen men det blev inte så, paulina kunde inte ta bilen. Så det blir ensamt i helgen. Join me anyone?

In my secret life...

Inga kommentarer: