måndag, april 20, 2009

Tankar om framtiden

Tog mig en promenad nu på kvällen vilket fick mig att rensa tankarna från en och annan demon. Har bestämt mig för att ta en dag i taget och inte oroa mig för mycket över allt och inget.

Känns otroligt bra att jag mår så pass bra som jag gör utan min medicin. Det ska dock understrykas att under höst/vinter-perioden gick det knappt inte alls. Så mycket tyder på att det är för att våren slagit ut - den gör mig på så mycket bättre humör.

Det är endast 4 veckor kvar i skolan nu, sedan är det hej studenten! Känns otroligt overkligt och jag kan inte riktigt beskriva känslan, det är så blandat. Man längtar samtidigt som man våndas och undrar hur det kommer att gå sen.. Högskola, inte högskola? Jobb, inte jobb? Flytta, inte flytta?

Dock är flytta prio 1 i mitt liv just nu. Det är det första jag ska göra.. Ekonomin får tryta hur mycket den vill, men flytta, det ska jag. Jag behöver komma bort härifrån för att få nya krafter.

Snart kastas man ut i den stora vida världen.. Catch me if you can

Inga kommentarer: