söndag, april 26, 2009

Helg

Fredag; Hela dagen gick åt att skriva ut bilder till utställningen och jag och jenny fick upp bilderna lagom till utställningen var slut.

Lördag; Uppe i ottan för att åka och vara vakt på utställningen. Kom på i sista sekund innan jag skulle åka att jag glömt kaffet, så det var bara att stressa och koka kaffe. Fick iallafall med mig det och det var värt stressen vill jag lova! Utställningen var från 11-14, och efter det åkte jag hem. Sedan fick jag ett sms vid 17-tiden där det stod att jag och emma skulle komma på grillkväll hos rosman, så vi packade ihop lite grejer och åkte dit. Var där till halv12-tiden och hade grymt mysigt.

Söndag; Idag har jag varit ute å solat å tvättat bilen. Var ute på en promenad nu för en stund sen, annars har jag inte gjort ett skit. Jag bara hatar söndagar, så jävla tråkiga.

Imorgon är det skola och jag måste stanna kvar efter fotot å ha el-lära .__. sugigt som fan!

Jag vill ha helg igen!

Inga kommentarer: