lördag, april 11, 2009

If I were a boy..

Jag vet, jag har inte alltid varit den bästa. Jag har också svikit, men på det sättet du gör det.. Det är bara omänskligt och fel.

Jag trodde du brydde dig, faktiskt! Men nu är det slut, ditt nummer är raderat ur mobilen, din bilddagbok finns inte på min vännerlista längre, du är borta nu!

Jag trodde jag ställt upp på dig, funnits där även då du inte funnits där för mig. Du har verkligen förstört allt det vi hade, bara du, ingen annan. Jag har gjort allt i min makt och mer därtill. Guess it was never meant to be.

Det gör ont att släppa taget om detta! Det kan jag verkligen inte förneka.

Men du är ful och fet nu, och det får mig att iallafall må en gnutta bättre *elakt hånskratt* Jag kommer aldrig att bli ödmjuk, det vet både du och jag! Det var delvis du som gjorde mig kall och hård som sten, kom ihåg det.

Inga kommentarer: