onsdag, april 22, 2009

lalala

Idag hade jag nationellt prov i Svenska B, höll ett tal om klimatförändringar. Det gick inte alls bra. Jag började med att prata jättefort men lugnade dock ner mig under talets gång. Sedan började jag även snubbla på orden. Nej usch, jag var alltför nervös helt enkelt.

På medieproduktionen var det full rulle de 2,5 timmarna vi hade. Portfolion måste bli klar om jag ska ha chansen till mitt MVG.

Efter jag slutat kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till Aneby för att prova min balklänning. Den ser redan jättebra ut och det är bara själva grunden som är uppsydd. Jag kommer vara så snygg!

Nu ikväll har jag druckit te, suttit vid tv'n och varit ute å gått en promenad. Snart blir det väl sängen för imorgon blir det fullt ös medvetslös med projektarbetet från 10-13. Huah!

Inga kommentarer: