torsdag, april 30, 2009

Plötslig förkylning?

Helt plötsligt täpptes näsan igen och jag blev förkyld, hurfan kommer det sig nu då? Jävla konstigt måste jag säga..

Idag har iallafall varit en hyffsad dag. Var å fikade med Lina, Emma och Nina efter skolan. Det piggade upp rejält kan jag ju säga, tack brudar!

När jag kom hem åkte jag in med pappa till stan för han skulle skjutsa lillasyster till tåget. Sprang in på Åhlens och i all hast upptäckte jag att det stängde vid 6, lyckades roffa åt mig ett par lösögonfransar och ett par lösnaglar, men när jag väl kommer fram till disken så kom jag på att det måste ju vara engångs-lösnaglar, så jag frågar, och självklart är dem det. Så det var ju bara att lägga tillbaka dem! Men fick iallafall tag på ett par lösögonfransar. Får köpa lösnaglarna imorgon, då ska jag och lillasyster åka till Jönköping och shoppa!

Får väl gå och lägga mig snart om jag ska orka upp imorgon, men känner jag mig själv så lär jag väl inte göra det ändå.

Godnatt!

Inga kommentarer: