tisdag, april 28, 2009

NP

Idag hade jag nationellt prov i Engelska B, writing. Vi hade 100 minuter på oss och jag var klar 35 min efter påbörjad tid. Kändes lite sådär halvkonstigt, men jag kom direkt in i ämnet och pennan glödde från början till slut. Får väl se om det blev tillräckligt bra för ett VG iallafall.

Just nu är jag så trött på allt. Idag fick jag ytterliga ett fult brev, denna gången på posten, där jag blev nekad sommarjobb, IGEN! Blev nekad förra året också. Får väl bara hoppas att nån hoppar av så att de kan ta in mig som reserv. Jävla skit!

Fick även svar att Stockholms The Studio söker extrapersonal och inte någon fast anställning. Jag kan ju inte flytta upp till Stockholm och leva på ett extrajobb, det funkar ju inte.

Pratade med Lina idag om bartenderskolan på Gran Canaria, hennes mamma liksom min tycker att vi ska åka. Och jag är fett pepp på att göra det. Så får väl se om det blir av. Måste invänta alla sommarjobbs-sökningar först.

Nej nu ska jag ut lite, jävligt fint väder, me love!

Inga kommentarer: