måndag, april 27, 2009

Frustration

Ååååååh., jag förbannar denna dagen! Jag är så otroligt jävla arg.

Fick ett fult jävla brev hem idag, från Göteborgs Universitet, att jag inte blivit antagen. Dem kan ju bara ta sig i arslet allihop.

Samtidigt finns det ett x antal människor som bara kan dra. Jag orkar seriöst inte med en jävla massa skitsnack och strunt just nu. Jag har annat att ta hand om. Men tycker ni det är så jävla roligt så keep on, jag har som sagt viktigare saker för mig.

Jag hatar killar. Ni tror ni är så jävla mycket! Sanningen är att jag skulle klara mig så jävla mycket bättre utan er.. Jag hatar att ni är så sjukt dryga och tror att ni äger världen. Ignoration är framförallt något jag avskyr! Jävla äckliga idioter! DRA ÅT HELVETE!

Tog iallafall en kvällspromenad med lillasyster innan, rensade en del frustration. Sedan blev det L-word på tv'n, kan ju inte annat än att göra min dag lite bra iallafall!

FUCK OFF OKAY?

1 kommentar:

R sa...

jag älskar dig också <3
hoppas du mår bättre imorgon igen.