tisdag, april 07, 2009

Stockholm

I fredags kom jag upp till Stockholm och Philip. I lördags letade vi påskägg och jag fick massa godis + bio å middag! :) Som jag ska använda idag. Vi ska gå på "Män som hatar kvinnor". En kort recension om filmen kommer att dyka upp här i efterhand.

I söndags träffade jag jonna och hade photosession med henne, synd bara att vädret inte var det bästa. Vi var och fikade också och upptäckte att vi hade en del att ta igen sen sist. Var ju skitlängesen vi sågs.

Igår var Mique här, Philips mamma. Vi bjöd henne på middag och efterrätt. Det var mysigt och jag blev för packad och det hela slutade med att jag låg framåtböjd över toaletten och spydde. Idag på morgonen gjorde jag likadant.


Satt och läste en del gamla inlägg nyss. Såg en grej som jag skrivit;

And another thing that went through my mind quite recently; I can't wait for you forever you know.. Sometime I gotta draw the line and say STOP! Ofcourse I do not bound myself just because of you, but to have you in my mind tears me apart sometimes. It's not easy, never been and probably never will. Soon I will burst, and then it's the end of all this. Think of what you do, and what you say. It's just as simple as that. And with a lil' will you can do everything!

Jag kan bara säga såhär; NU ÄR DET STOPP!

Inga kommentarer: