onsdag, mars 25, 2009

YOU

Jag minns en kväll då du ringde mig. Det var när du fyllde år, jag minns inte vad du fyllde, 19 kanske? Du ringde och du sa att "himlen sjunger för mig, månen sjunger, stjärnorna sjunger".

Det är ett minne som verkligen etsat sig fast i huvudet. Du var totalt väck på både alkohol och diverse andra substanser, men du var så underbar! Som bara du kan vara.

Kan inte låta bli att tänka på dig. Kan inte låta bli att tänka på "oss". Även om det förmodligen inte finns ett "oss" längre, det kanske aldrig ens fanns, vad vet jag? Vad jag vet är att du betyder världen för mig! Och jag kan inte släppa taget om dig, jag vägrar släppa taget om dig. För vi lovade varandra, jag lovade dig, du lovade mig att vi alltid skulle finnas där för varandra, du för mig och jag för dig. Det är ett löfte jag iallafall inte tänker bryta. ALDRIG!

Många timmar har vi spenderat i telefon med varandra, vi har delat skratt, tårar, besvikelser, uppgångar och nedgångar. Vi har delat allt! Och är det någon jag verkligen öppnat mig för så är det dig! Du vet mer om mig än vad jag vet om mig själv.

Snart känner vi nog inte ens varandra längre. Men jag vet att jag aldrig kommer att kunna eller ens vilja glömma dig. Du är speciell, jävligt speciell.

My darling, I need you - I miss you - I... love you!

Inga kommentarer: