måndag, mars 09, 2009

Wrong

Jag skulle kunna sitta och skriva flera sidor långt om hur jävla dålig jag är och hur jävla fel allt blev i helgen. Men har faktiskt ingen större lust med det. Har snackat me folk om det, har skrivit av mig all skyldighet och ångest är inget jag har lust att ha över något som ändå redan är gjort.

Annars har helgen varit najs. Crazy Lixx var skitbra och man träffade gamla bekantskaper och bildade även nya. Mycket trevligt. Det dumma var ju att jag mitt smarto tappade ju bort min plånbok, så jag och mamma var och hämtade den i Jönköping idag på klubben, tur att den var där! Var även på en smyckesaffär där jag hade presentkort och köpte mig ett snyggt armband, och även en present till lillasyster som fyller 17 på torsdag. Hon har redan fått 100kr till sin näspiercing som nu pryder hennes fina näsa. I'm generous I know! *haha*

På fredag ska jag tatuera mig (finally) och sen efter det ska jag på en arbetsintervju. Jag hoppas verkligen att det går vägen och att jag kan få jobbet, lite extra cash skulle inte sitta helt fel just nu.

Jag hatar konsekvenser, och nu tänker jag inte tänka på det mer. Gjort är gjort.
Herrå

Inga kommentarer: