onsdag, mars 25, 2009

Provocerande!

Jag kan verkligen inte sluta störa mig på att folk inte "förstår" konst!

Man får hela tiden respons på "nakna" bilder, sådant som att det är "stötande" "porr" osv.. Men hallå, det är KONST! Jag har stått modell för en del sådant, dock har jag själv fotat i dessa lägen! Och jag gör inte detta för uppmärksamhet utan för att jag tycker att det är snygg konst! Inget annat! Jag vill inte ha flåskommentarer om vad ni "vill göra" med mig. Det är fortfarande KONST!

Nyligen la jag upp lite av mina arbeten på myspace, fick då genast ett mail om att några av bilderna ansågs stötande, för att "vi har medlemmar som är 13 år". Och? Det gör inte mitt arbete till "porr" för det! Go look somewhere else om ni nu stör er så pass mycket. God!

På moderna muséet i Stockholm finns det "nazi-konst", och det får sitta uppe i muséer medan min nakenkonst inte ens får visas på ett community för att det anses "stötande".

NAKET ÄR VACKERT!
och för den delen så höll jag för mitt bröst som f.ö hade ganska höga kontraster, hur mycket ser man då egentligen? Man måste ju för fan ha lupp för att se något!

Nudity for life!

Inga kommentarer: