söndag, mars 01, 2009

Difference..

Imorgon börjar jag trappa ner på min medicin. Och det är en start på mitt "nya" liv. Och denna gången ska jag inte falla tillbaka på den igen, utan hålla mig ifrån den. Och denna gången ska det gå vägen!

Många frågor dyker upp i huvudet på mig just nu.. Bl.a frågor gällande min framtid, frågor som ingen har svar på.. Det retar mig något fruktansvärt att inte ha facit i hand. Jag är en sådan människa som alltid vill ha koll på allt. Men min framtid, nej, den kan jag inte hålla koll på. That's life, and it sucks!

Kärlek är för mig bara trubbel just nu. Samtidigt som engångsligg är en tröttsam vara. Det finns ingen som helst tillstymmelse till kärlek i engångsligg. Och vad jag behöver nu är kärlek, ömhet. Jag börjar bli riktigt trött på att vara singel nu. Visst, jag vet inte ens om jag kommer kunna binda mig, men jag vill försöka! Men man ska ju inte jaga efter kärleken utan låta den komma till en, men det börjar bli tröttsamt när "kärleken" inte kommer.. Riktigt jävla tröttsamt!

Jag väntar på någon som aldrig kommer bli min. It's frustrating as hell. FRUSTRATING I SAY!

/ j.

Inga kommentarer: